ONLINE LINKEDIN TRAINING

“Daar moet ik ook eens iets mee doen.” Staat LinkedIn voor jou als een to do onder het lijstje met deze titel? Dan is deze cursus dé stok achter de deur die je nodig hebt om eindelijk met LinkedIn aan de slag te gaan. Niet meer aankloten, maar de juiste kennis op zak om LinkedIn om een efficiënte manier in te zetten.

"INSTAGRAM IS MEER MIJN DING..."

Jij bent zo’n ondernemer die wel iets weet van zichtbaarheid. Instagram, daar schroom je niet voor. Je verschijnt (bijna) elke dag wel met je snoet op camera om stories te maken voor je following. Je zet graag mooie kiekjes of leuke Reels online. Mailings sturen? Podcast maken? Jij kan er wel wat van. 

Maar LinkedIn? Brrr… dat is nog net een brug te ver. En is dat eigenlijk nog wel in? Ik zal je kort vertellen: ja, LinkedIn is booming business en weet je waarom? Omdat maar liefst 5 miljoen Nederlanders een account hebben (dat is bijna de hele beroepsbevolking!) en 1,1 miljoen mensen dit platform actief gebruiken. 

Wat zijn de voordelen daarvan? Nou, dat jouw doelgroep naar alle waarschijnlijkheid op LinkedIn te vinden is. Daarbij maak je ook gebruik van een giga goed bereik op LinkedIn om deze mensen te bereiken. Je wilt nu inspringen om hier gebruik van te maken en je following te bouwen, voordat LinkedIn een betaalmachine verandert zoals Facebook.

"... KLINKT GOED, MAAR DAN KOMEN DE TWIJFELS... ✨

  • Help, ik wil LinkedIn wel gebruiken… maar daar zitten toch hartstikke veel zuurpruimen op?
  • LinkedIn voelt zo zakelijk en mijn oude netwerk bevindt zich daar nog regelmatig… hoe communiceer ik mijn carrièreswitch?
  • Pfoe, weer een kanaal om content voor te maken? Ik heb al genoeg werk aan Instagram, mijn e-mails en podcast. Ik heb geen idee hoe ik LinkedIn slim kan inrichten, zodat ik ook vanzelf gevonden wordt door mijn netwerk en daarbuiten;
  • Wat ga ik hier dan plaatsen? Moet dit ook andere content zijn dan op Instagram? Ik heb geen idee welke tone of voice ik moet gebruiken.

Scoren met LinkedIn = ijzersterke content maken, gezien worden door leads, organisaties en journalisten, om vervolgens je merk in de markt te positioneren.

  • Jij laat je niet meer tegenhouden door belemmerende gedachten over waarom je LinkedIn niet moet gebruiken. Je bent er klaar voor om jouw merk ook hier te profileren en weet wat je komt brengen;
  • Je leert hoe je jouw profiel optimaal inricht voor Google en de zoekmachine van LinkedIn zelf. Op die manier blaas jij de bezoekers van jouw profiel van hun stoel en maak je indruk. Zij willen meer weten van jou;
  • Alles draait om content. Je ontvangt in de LinkedIn training niet alleen tips voor LinkedIn, maar knetterveel nuttige tips over copywriting. Zo ontwikkel je ook je schrijf-skills als ondernemer;
  • Je ontdekt wat wel en niet werkt op LinkedIn, hoe je je bereik vergroot en hoe je op dit platform op een waardevolle manier jouw aanbod verkoopt;
  • We duiken in op een stukje growth hacking: als je de basics begrijpt kun je knallen met LinkedIn. Je ontdekt tevens een paar handige functies.

ZIJ VOLGDEN DE CURSUS EN ZEIDEN HET VOLGENDE✨:

ZO ZIET DE CURSUS ERUIT ✨

1. HELP! LINKEDIN IS ENG

In module 1 tackelen we eerst je weerstand om met LinkedIn te beginnen. Wat is jouw reden om nog niks met LinkedIn te doen? We bespreken het samen en kijken naar redenen waarom je wel direct gebruik wilt maken van LinkedIn als platform voor je bedrijf en merk.

2. EEN GOED BEGIN IS HET HALVE WERK

We starten met het inrichten van jouw profiel. Hoe zorg je ervoor dat je een profiel hebt dat goed vind- en zichtbaar is? Dat is voor LinkedIn belangrijk, want jouw profiel is bijvoorbeeld veel uitgebreider dan op Instagram. Je wilt de juiste informatie delen zodat je indruk maakt.

3. content, CONTENT, CONTENT

It’s all about content. Ook op LinkedIn. Video is bezig aan een grote opmars, maar onderschat de waarde van sterk geschreven copy niet. Gelukkig kun je daar op LinkedIn goed mee oefenen, want schrijven is op dit platform heel belangrijk. Train je skills als schrijver en profiteer er je hele leven van.

4. Sociaal is ook sociaal

In deze module vertel ik je waarom je op LinkedIn ook sociaal wilt zijn door te verbinden met anderen en hoe je dit dan doet. Bouw je gunfactor uit en profiteer ervan voor je business.

5. Groeien en bloeien

Ik ben vooral gefocust op strategie & actie. Dat zul je terugzien in de cursus. Ik laat je zien hoe je op LinkedIn een nieuw platform creëert dat waardevol is voor je business. Maar er is meer. Er zijn tal van handige trucjes en slimme functies. Ik licht ze in de laatste module toe.

WERKBOEK

In het werkboek heb je al jouw opdrachten bij de hand, zodat je aan de slag kunt waar en wanneer je maar wilt. Houd het werkboek er lekker bij als je de cursus volgt. Je kunt de opdrachten in het werkboek maken, maar je kunt er ook voor kiezen om dat ergens anders te doen.

E-BOOK

In de cursus ligt de focus vooral op het strategische en creatieve gedeelte van LinkedIn. Dat is namelijk waar ik het allerbeste in ben. Maar, ook voor de handige functies van LinkedIn laat ik je niet spartelen. Ik zorg ervoor dat je met dit handige e-book op je gemak kunt zoeken waar welke functie voor is.

COMMUNITY & CHALLENGE

Hier ben ik mega enthousiast over. Bij de cursus komt nu een fijne en handige community, zodat je een heerlijk netwerk om je heen bouwt. Met de 3-daagse challenge, die hooguit 15 minuutjes per dag kost, gaan we samen aan de slag.

GROEIEN MET LINKEDIN ✨

Mijn klanten en ik boekten op LinkedIn een bereik van meer dan 300.000 views in totaal. Zo wordt een klant in de interieurbranche nog steeds gevonden op een bericht van 2 jaar geleden en schopt mijn klant in de recruitmentbranche heilige huisjes omver en maakt hij op landelijk niveau impact met zijn innovatieve ideeën. 

Zelf gebruik ik LinkedIn ook graag – ooit om mijn boeken en lezingen te promoten. Met mijn uitgesproken visie op het hedendaagse onderwijs, kreeg ik publicaties in het AD, BN DeStem, 3FM en VICE. Inmiddels gebruik ik LinkedIn voor mijn diensten als marketeer en kan ik het platform niet meer wegdenken uit mijn strategie. 

Waarom? Omdat LinkedIn (nog) een giga goed algoritme heeft en het platform letterlijk en figuurlijk bestaat uit netwerken. Daarom ben je daar aanwezig. Dus daar wil je voor jouw business en merk gebruik van maken. Hoe? Dat ga ik je leren met mijn masterclass, waar ik je meer vertel over hoe je het platform kunt gebruiken, hoe je op de juiste manier vind- en zichtbaar bent en vooral hoe je een sterke strategie ontwikkelt. 

Niet langer meer naar een knipperende cursor staren als je LinkedIn opent, maar actie ondernemen en ervoor zorgen dat mensen straks jouw berichten actief volgen en lezen. Doe meer voor 97 euro (voor early-birds) en krijg toegang tot de cursus, community (28 nov t/m 2 dec) en challenge (7 dec t/m 9 dec).