ONLINE LINKEDIN TRAINING

Staat ‘iets met LinkedIn doen’ ook al zo lang op jouw todo-lijstje? Ben je die knipperende cursor zat? Klaar om met inspiratie, inzicht en resultaat content te maken voor LinkedIn? Content waarmee je opvalt in jouw branche? De content waarmee je leads genereert, media-publicaties voor elkaar krijgt en zelfs gevraagd wordt voor sprekersklussen? Dan is de masterclass Scoren met LinkedIn precies de training die jij wilt volgen.

ZO IS HET NU... UGH ✨

  • LinkedIn voelt een beetje eng, omdat het zo zakelijk is. Ja, dat klopt. Het is een van de eerste sociaal-zakelijke platformen online en dat biedt een hoop kansen;
  • ‘Wat moet ik daar dan op plaatsen?’, hoor je jezelf regelmatig denken. Hetzelfde als op Instagram? Daar ben je nog niet helemaal van overtuigd – maar wat is dan een goed alternatief? Uh, zo blijf je bezig;
  • Wéér een platform dat je moet bijhouden? Heeft het wel zin? Het korte antwoord: ja! LinkedIn is een heel interessant platform voor jou als kennisondernemer;
  • De functies van LinkedIn zijn je nog vrij onbekend. Je hebt geen idee waar je wat mee moet doen en wat voor nut dat heeft;
  • ‘Zit mijn doelgroep eigenlijk wel op LinkedIn?’ Dat gaan we uitzoeken. Als dit wel het geval is, dan is dat top. Kom je er tijdens de training alsnog achter dat jouw doelgroep hier niet vindbaar is? Dan krijg je de juiste tips om tóch rendement uit LinkedIn te halen.

NA DE LINKEDIN TRAINING...

  • Jij laat je niet meer tegenhouden door belemmerende gedachten over waarom je LinkedIn niet moet gebruiken. Je bent er klaar voor om jouw merk ook hier te profileren en weet wat je komt brengen;
  • Je leert hoe je jouw profiel optimaal inricht voor Google en de zoekmachine van LinkedIn zelf. Op die manier blaas jij de bezoekers van jouw profiel van hun stoel en maak je indruk. Zij willen meer weten van jou;
  • Alles draait om content. Je ontvangt in de LinkedIn training niet alleen tips voor LinkedIn, maar knetterveel nuttige tips over copywriting. Zo ontwikkel je ook je schrijf-skills als ondernemer;
  • Je ontdekt wat wel en niet werkt op LinkedIn, hoe je je bereik vergroot en hoe je op dit platform op een waardevolle manier jouw aanbod verkoopt;
  • We duiken in op een stukje growth hacking: als je de basics begrijpt kun je knallen met LinkedIn. Je ontdekt tevens een paar handige functies.

ZIJ VOLGDEN DE CURSUS EN ZEIDEN HET VOLGENDE✨:

ZO ZIET DE CURSUS ERUIT ✨

1. HELP! LINKEDIN IS ENG

Boezemt LinkedIn jou de angst aan? Durf je niet écht te zeggen wat je vindt met jouw content? In de eerste module ontmantelen we belemmerende gedachtes, waardoor je met een sneltreinvaart de rest van de cursus doorloopt. Jij bent er (mentaal) helemaal klaar voor om te scoren op LinkedIn.

2. EEN GOED BEGIN IS HET HALVE WERK

Als je wilt knallen met LinkedIn, is het belangrijk dat je profiel goed is ingericht. Daarom staat module 2 in het teken van jouw profiel. Hoe zorg je ervoor dat bezoekers vinden wat ze zoeken en dat hier actie uitkomt? Je ontvangt tips over jouw samenvatting, kopregel en werkervaring. Niemand kan om jou heen!

3. content, CONTENT, CONTENT

Alles draait om content, zo ook jouw profiel en aanwezigheid op LinkedIn. Tijdens deze module leer je wat wel en niet werkt op dit platform. Daarnaast krijg je zeer nuttige tips over copywriting die je direct kunt toepassen om beter te schrijven. Jij springt eruit met jouw boodschap. Dat leer ik je uitgebreid in deze module.

STRATEGIE

We leggen het fundament van de merkstrategie. Vanuit hier bouwen we verder aan de positionering en groei van het merk. We maken ruimte voor experimenteren en tweaken.

SUPERHELD

Samen onderzoeken we de superkrachten van jouw merk. Op die manier weten we waar we jouw positionering op in moeten steken. Waarmee ben je anders ten opzichte van de concurrentie? Daar kijken we naar.

MARKETING

Een merk is niks zonder marketing. Marketing schiet niet op zonder een sterk merk. Vanuit het merkfundament werken we aan gerichte marketingacties met de focus op groei. Niet doen wat de meute doet, maar doen wat echt past.

ACTIE

We maken een actieplan voor wanneer het programma voorbij is. Op die manier val je niet in een gat en heb je een blijvende stok achter de deur qua strategie en planning. Met jouw eigen Trello-bord ben je op de goede weg.

KICK-OUT

De laatste sessie! Tijdens deze sessie is er tijd voor een inhoudelijke afsluiting. We zetten puntjes op de i, werken de laatste to do's af en kijken naar wat er op korte termijn nodig is qua acties om de groei door te zetten.

kennismaken ✨

Tekst