JIJ GAAT VOOR THOUGHT LEADERSHIP binnen jouw branche

Jij bent een (kennis)ondernemer. Een ondernemer met een absolute passie voor zijn/haar/hun vak. Je houdt van je werk en inspireert klanten met jouw kennis, ervaring en visie. Die goede reviews vliegen als zoete broodjes over de toonbank. Het gaat lekker. Je draait al omzet, hebt een mooi klantenbestand en bent zichtbaar op social media. 

Maar… er wringt iets. Je weet hoe belangrijk het is om een duidelijke strategie te hebben om jouw (persoonlijke) merk verder uit te bouwen, maar soms ben je nogal van de spaghettistrategie. Je gooit naar de muur en kijkt wat er blijft plakken. Er blijft zeker spaghetti plakken, met een bepaald resultaat als gevolg – maar wat zou er gebeuren als je nu eens gericht ging gooien? Als je consistent de beste spaghetti de wereld in slingert? Zou jouw groei dan niet sneller, beter en efficiënter zijn?

Hoe zou het zijn als niet alleen de klanten je mailbox in vliegen, maar ook de mediaverzoeken, sprekersklussen en misschien wel een boekendeal? Hoe zou het zijn om van jouw kennis en ervaring een gedachtegoed te maken? Een gedachtegoed dat ten grondslag ligt aan jouw plek als thought leader binnen jouw branche? 

Om dat resultaat te bereiken, heb je een persoonlijk merk nodig. Een merk dat als kapstok fungeert voor jouw gedachtegoed, visie en missie. Minder kijken naar wat andere ondernemers in jouw vakgebied doen en de focus op je eigen strategie, content en merk. Dat is waar we voor gaan met Het Merktraject. 

Jij bent een snelle beslisser. I like it! 👩‍💻 

EINDE SPAGHETTISTRATEGIE...

Jij bent klaar voor focus, strategie en resultaat 

Einde spaghettistrategie, klaar voor gestroomlijnde actie. Hieronder vind je een overzicht van mogelijke resultaten na Het Merktraject, waar wil jij mee aan de slag?

  • Je krijgt een strategie op papier zodat je meer rust en focus krijgt om te creëren 
  • Je inspireert klanten met jouw kennis en ervaring
  • Je wordt een to-go to person binnen jouw vakgebied, oftewel: klanten weten jou te vinden en de media ook
  • Je hoeft zelf minder lijntjes open te zetten voor klanten en/of samenwerkingen, mensen weten jou te spotten, o.a. door je sterke content
  • Je durft te werken naar thought leadership en werkt niet alleen aan je eigen merk, maar ook aan een groter gedachtegoed binnen jouw vakgebied
  • Je durft de bühne op te gaan als spreker/trainer voor lezingen en workshops
  • Je gaat aan de slag met verschillende uitingsvormen van jouw merk, zoals bijvoorbeeld het schrijven van een boek

HET MERKTRAJECT

Het Merktraject bestaat in totaal uit acht sessies. We starten met een kick-off en sluiten af met een kick-out. Daarnaast hebben we zes inhoudelijke sessies. Tijdens deze sessies duiken we dieper in op de materie. Iedere ondernemer heeft een eigen behoefte. Daarom bij mij geen dertien in een dozijn-advies. Hieronder vind je een idee van wat we tijdens de sessies bespreken – maar op basis van jouw behoefte kan dit ook afwijken. Ik kijk dan graag naar wat jij nodig hebt. 🚀 

1. KICK-OFF

Tijdens de kick-off maken we een deep dive in jouw merk, business en doelen. We kijken naar jouw aanbod en gedachtegoed voor de komende periode. Dit wordt ons vertrekpunt voor het traject.

2. Klanten

We nemen jouw klantenbestand eens flink onder de loep. Waar word je blij van? Waarvan minder? We werken met doelgroepen, niches, persona’s en de reis van jouw klant naar jouw merk.

3. Fans

We plakken direct een vervolg aan onze vorige sessie. Tijdens deze sessie wil ik alles weten over hoe jij waarde biedt aan jouw klanten en in welke vorm. We gaan van jouw klanten echte fans maken.

4. Strategie

Dit is de samensmelting. We brengen onze input uit de kick-off sessie en klantsessies samen. Dit wordt het fundament van jouw merkstrategie. Vanuit hier bouwen we naar het tweede deel van het traject.

5. SUPERKRACHTEN

Actie in de taxi! Deze sessie staat in het teken van jouw superkrachten. We onderzoeken ze, diepen ze uit en gebruiken ze als onderdeel van een ijzersterke positionering van jouw merk.

6. MERKMARKETING

We borduren voort op onze strategie en positionering en kijken tijdens deze sessie naar actieplannen om de uitingen van jouw merk stevig neer te zetten. Klaar voor de groei van jouw merk?

7. ACTIES & PLANNEN

Deze sessie is een uitloop op onze vorige sessies. We evalueren actief op besproken acties en plannen. We kijken waar we bij kunnen sturen en groeien. Samen  gaan we voor resultaat. 

8. kick-out

Tijdens deze twee uur durende sessie ontdekken we hoe jij verdergaat na het traject. Wat heb je nodig op jouw weg naar thought leadership? Je krijgt een gedegen actieplan mee voor de komende tijd.

Klaar voor merksucces? 

Nog 5 plekjes beschikbaar voor de pilotprijs van €950 ex. btw

WIE BEN IK?

Ik ben Nikki. In de zomer van 2018 (augustus) gaf ik mijn eerste boek uit, De wijze lessen van een twintiger. Binnen een jaar tijd bouwde ik rondom mijn boek én persoonlijkheid een merk als schrijver en spreker. Ik verkocht mijn boeken, reisde door heel het land en won drie awards voor mijn werk. 

ZomerOndernemer 2016, Different is Better-award 2018 en  de Bredase Smaakmaker-titel van 2019. In de tussentijd werd ik genomineerd voor zeven andere prestigieuze prijzen en verscheen ik regelmatig in de media zoals FunX, 3FM, AD en Metro.

Als spreker trad ik op voor (semi-)overheid, onderwijsinstellingen en bedrijfsleven. Mijn merk werd in een korte tijd mijn core business en de ideale kapstok om mijn missie (een mensgerichte samenleving) te presenteren.

Naast mijn eigen merk, werk ik al drie jaar actief als copywriter en merkstrateeg. Ik ondersteun ondernemers bij het bouwen van hun persoonlijke merk, met o.a. een magische tone of voice en sterke strategie.

Ik ben ervan overtuigd dat jij ook zo’n missie hebt. Laten we die missie samen ontdekken, positioneren en presenteren aan de wereld.

Nog 5 plekjes over voor de pilotprijs van €950 ex. btw 💰 

Dit traject brand new. Daarom heb ik nog geen reviews van ondernemers die het traject hebben doorlopen en kun je gebruikmaken van een pilotprijs. Ik heb natuurlijk wél een uitgebreid portfolio van eerdere samenwerkingen. Benieuwd naar wat klanten van mij vinden en hoe mijn ervaring eruitziet? Check it out✅ 

HET MERKTRAJECT

Samen jouw merk bouwen
950 exclusief btw
  • Twee uur durende kick-off sessie
  • Twee uur durende kick-out sessie
  • Zes één-op-één sessies van één uur
  • Toegang tot mijn netwerk
  • Persoonlijke opdrachten na iedere sessie
  • Op maat gemaakt Trello-bord met jouw strategie
  • Onbeperkt mailsupport gedurende 8-10 weken dat we samenwerken
Jouw deal